U Srpskom narodnom pozorištu u Novom Sadu gledali smo balet Petra Iliča Čajkovskog Krcko Oraščić. Ovaj klasični balet u dva čina je ljupka, vizuelno izvanredno estetizovana predstava. Gde god da se pogled zadrži, uživa u lepoti – kako scenografije koja se maštovito transformiše i čini neosetnim prelaz iz stvarnosti u polje sna i mašte, tako i lepršavih kostima, naročito Pahuljica, i originalnosti osmišljenih maski miševa, Kralja miševa, Rotilde i Krcka vojnika, i naročito u varijacijama i plesovima privlačne koreografije koja sledi izvanrednu muziku Čajkovskog.
Predstava pleni efektnim i dinamičnim scenama. U drugom činu publika je nagradila gromkim aplauzom izvođenje španske, arapske, kineske i ruske igre. Imali smo nesvakidašnju priliku da u glavnim ulogama, Vile Šećera i Krcka Oraščića, vidimo prvake Nacionalnog baleta iz Madrida, koji su učestvovali samo u večerašnjoj predstavi.
Baletska predstava Krcko Oraščić je savremena bajka koja gledaocima svih generacija pruža osećaj vere u neuništivost lepote, vere u pobedu dobrog nad zlim, kao i veru u snagu umetnosti, ovog puta muzike i igre, kojom se oplemenjuju sva naša čula.











